dimarts, 12 d’agost del 2008

Balducci's

Després de 22 dies a NY encara hi ha coses de la llista que em vaig fer que no he vist. Tan elementals com el Top of the rock ( em dec reservar per una bona ocasió qui sap) i de tan poc turístiques com Balducci's. He de reconèixer que la meva obessió pels mercats té un punt fins i tot freak. M'agrada visitar-los, comprar-hi i sobretot impregnar-me de l'olor de la verdura i la fruita. Abans de venir, ara no recordo on, vaig veure una foto semblant a aquesta. Els supermercats Balducci's !!! De Balducci's n'hi ha més d'un i de dos a NY però només aquest està ubicat en un espai increïble, un antic mercat que han rehabilitat i ara sembla més aviat un palau on hi venen, a sobre, totes les pijades que vulguis: fruites exòtiques, de colors que mai has vist, etc etc. Balducci's no deixa de ser com Garden of Eden, Citarella o Whole Foods, els supermercats gourmet de NY ( es nota que aquí hi ha rics a manta perquè hi ha supermercats de l'estil Corte Inglés per tot arreu. Capbrabo aquí faria el ridícul ). Bé, doncs, Balducci's supera tots els altres supers pel meu gust però a sobre l'ubicació de Chelsea el converteix en un mercat reconvertit de visita obligada! I en general el barri s'ho val tot i que les galeries d'art, per mi, decepcionin...