dimecres, 27 d’agost del 2008

Serrells de NY

Ahir al Society mentre em prenia un dels meus últims lattes a NY la noia del costat teclejava el seu MAC ( fabulós MAC!) i en una de les finestretes desplegades ( i no pestanyes!) seguia els discursos menors de Denver a l'espera de l'aparició de la Hillary.

Ahir a les 12 del migdia a tres quioscos de la Second Ave s'havia esgotat el New York Times.

Ahir al metro els senyors de la meva esquerra i dreta discutien sobre "El show de Denver" com si fós l'última entrevista del David Letterman.

Ahir tots parlàvem d'Obama, de les filles, la germanastra, el cunyat i la Michelle!!!

Ahir tot el món va aprendre que potser "la bona és la Michelle" com diu en Jordi Graupera.

Ahir gent de Catalunya estava desperta a les 4 de la matinada per seguir en directe per la CNN el discurs de Ted Kennedy.

Ahir en Xavi Vilà va treure declaracions en exclusiva de l'assessor d'Obama a qui ha entrevistat per Catalunya Ràdio.

Ahir llegia que hi ha gent que ja estan farts i cremats i que tant d'Obama fa que sembli que ja hagi estat president dels Estats Units molt de temps.

Ahir llegia d'algun català voluntari de la campanya dels demòcrates el mes de novembre.

Ahir pensava que el novembre viure a Nova York seria molt emocionant....

Ahir pensava que......demà me'n vaig.

1 comentari:

Oriol Lladó ha dit...

Boníssim, Núria. M'ha agradat molt el teu blog... llàstima que hagi arribat al final. No t'ho podries repensar?