dimecres, 27 d’agost del 2008

i fins aquí....

Com sabeu aquest blog el vaig obrir per escriure el relat d'aquest viatge tan meravellós que he fet i avui, tal com estava previst, "tanco" el blog. No descarto que en un futur pròxim m'inventi alguna altra excusa per escriure. El fet que ho llegissiu em generava una petita pressió positiva i alhora m'ha ajudat a ordenar les idees. Potser en algun projecte laboral que tinc al cap podria tenir sentit un altre blog.....En tot cas estic molt agraida per tots aquells que l'heu seguit amb el mateix entusiasme que l'he escrit i he viscut la ciutat. No cal que us digui que NY és fantàstica i que heu de visitar-la si encara no ho heu fet oi?!!

He estat un mes i mig a Nova York....però he tingut la sensació que hi vivia des de feia un any. L'he segrestada i l'he absorbit tant com he pogut. I l'he cremada. En el bon sentit. Nova York no és una ciutat fàcil però NY és una ciutat que et fa sentir viu i, sobretot, atent. NY té la capacitat de generar-te inquietuds culturals i per això NY és una oportunitat única. Cadascú es construeix el seu NY. Aquí hi ha totes les teles, mides i colors perquè cadascú se l'ha confeccioni a mida. NY és, per a mi, la ciutat desacomplexada d'un país acomplexat que ens ha fet acomplexats a tots. Nova York és la constatació que el somni americà, existeix.

Gràcies a tots els que heu fet possible aquest viatge. En Carles per animar-me a venir, en Bernat per oferir-me casa seva, en Miquel per deixar que em colés en aquesta festa irrepetible. Gràcies Xavi M, Teresa, Glòria, Montse, Rosa, Jordi, Xavi G. i tots els que ens heu visitat i amb qui m'he creuat en aquest viatge. Sou el meu Nova York!!!


Fins aviat!

3 comentaris:

Cksjm ha dit...

Un dels millors records q m'enduc de NY és del dia q vam passar juntes!!

Li he dit a ma mare: tu saps lu q és jo i la Coll pel Soho de NY de compres? amb el cesc aguantant-nos les bosses??
Mai, mai m'hauria imaginat aquesta situació, ni tant sols tu, somiadora!

petó
t'estimu
Pontnou

caram ha dit...

Tens inquietuds i talent. NY. Petits grans ports camí d'Ítaca. Ha estat un plaer. Benvinguda de nou.

Xavi Menós ha dit...

guapaaaAA!!!!!! Aixi magrada k hagis tornat amb ganes de mes i k la ciutat de bcn thagi tornat ah enamorar. Ny no es moura a ligual k la teva passio. No la perdis roomate!!!!! MwaAsaaaaa