dimarts, 5 d’agost del 2008

Brunch forever!



Se m'acumula la feina. Us voldria explicar la meva desastrosa estada dissabte a Philadelphia. Quina ciutat més avorrida! Us voldria explicar el meu diumenge rodó a Williamsburg, us voldria explicar....anem a pams:
Dimarts, 5. 12'00 a.m. Harlem. He anat a fer un brunch amb en Xavi i la Marga. En Bernat em va dir que quan arribés al pis li havia de demanar al Xavi que em portés al bar surenyu que a ell tant li agrada i avui hi hem anat. Amy Ruth's, un restaurant autèntic on hi ha cues de turistes els diumenges, sobretot turistes americans. L'Amy és un local de gastronomia típica del sud dels Estats Units i el seu plat típic és el Waffle. I què és el Waffle? Doncs un gofre gegantí on al damunt hi posen ingredients com ara una cuixa o petxuga de pollastre! Salvatge. Per acabar-ho d'arrodonir és imprescindible, segons ens deia en Xavi, que t'hi posis maple syrup, una mena de mel més líquida amb el qual has de banyar el Waffle. Deliciosa combinació entre dolç i salat! Ens l'hem menjat a les 12 del migdia amb aigua i un cafè! S'entén companys? El Brunch és una gran excusa per menjar el que et dóna la gana, barrejar-ho com vulguis i a l'hora que vulguis. Això és Amèrica! Don't stop the music!

P.D. He descobert un restaurant català a NY. De nom? Boqueria. Off course.