dimarts, 12 d’agost del 2008

Truman Capote, un misteri post-mortem

Una dels grans avantatges de viatjar sol és que coneixes gent. Avui preguntant com podia arribar fins a Brooklyn Heights Promenade ( un famós passeig de Brooklyn de cases tan precioses com cares) he acabat xerrant amb una noia d'uns 40 anys que estava passejant els seus dos gossets quan l'he aturada. Bé doncs, no només m'ha volgut indicar el camí sinó que m'ha acompanyat fins allà mentre ens hem explicat la vida ( estic assolint un nivell d'anglès que ja m'ho permet ! ) i després ens hem arribat fins a Dumbo perquè -segons em deia- Nugggia!! és imprescindible que vegis els lofts d'aquest barri! I hem passat el matí passejant sota un sol de justícia i he vist aquest barri de somni que es diu Brooklyn Heights on Tenesse Williams, Truman Capote i Thomas Wolfe hi van viure. Per cert és molt estrany això de la casa de Truman Capote perquè abans de topar-me amb la noia dels gossos he buscat i rebuscat la casa per Willow Street però com que m'havia deixat la guia a casa no sabia el número. Tot i així estava convençuda de la seva existència perquè diumenge fent un cafè amb uns quants badalonins em van dir que l'havien vist. Bé doncs segons els veïns a qui he aturat la casa de Truman Capote es va tirar a terra fa un temps. Total, me n'he anat del barri sense descobrir si hi ha o no hi ha la casa on el mestre va escriure "Esmorzar a Tiffany's". Ara mirant a google imatges veig com és però no sé si està actualitzada la informació i es va enderrocar fa dos mesos. Grrrr !!! Sabeu quan una cosa ja deixa de ser important però fa ràbia no tenir-ne una resposta? Doncs apa! La Nur tornarà a Brooklyn a comprovar-ho. Continuarà...