divendres, 8 d’agost del 2008

Sex and the city!



Aquest post està dedicat a totes les amigues que fa dies que em pregunten si ja he fet de Carrie! Taxán! Ahir a la nit vaig ser al Rooftop bar de la 230 Fifth i em vaig demanar un Cosmopolitan! Hi vaig anar amb la Glòria i vam al·lucinar. A l'entrada de peu de carrer ja hi havia cua i uns quants vigilants que decidien qui mereixia entrar i qui no. Al seu costat una llista penjada amb tots els requisits per poder entrar: prohibides les flip flop, prohibides les gorres, les sabatilles esportives, els pantalons pirates, etc etc etc. Vam
entrar...Un cop al bar la Lucy!!! ( Hi! this is Lucy! I will be you waitress!) ens va donar un menú on el preu més barat era un vodka Absolut per 230 dòlars. Després d'un segon ensurt vam descobrir que era el preu de l'ampolla ( que déu n'hi do) . Per 25 dòlars + 3 de tips vam degustar un malibú amb pinya i un, ho he de reconèixer, deliciós Cosmpolitan ! Perfecte! Passava com aigua i com que no havíem menjat res ens va costar pujar les escales que et porten al pis 20 on hi ha una terrassa amb milions de milionaris/es reals o postissos que diuen amb veu dolça i com si es trenquessin: Oh my god! Tot molt cool i el millor, les vistes. Com dèiem, però, amb la Glòria.....un cop a la vida està bé, ni que sigui per veure com viu certa gent. Ara bé, ja els ho regalo! Això sí: el Cosmpolitan d'ahir no me'l treu ningú i fer de pilingui per una nit....tampoc!