dissabte, 16 d’agost del 2008

Cagum la.............! mar salada....

A la laundry m'han perdut la roba. Si si. El que sentiu. M'han perdut la meitat de la maleta! Això també fa riure i plorar alhora i es mereix ser un post del blog no? He de fer un inventari i demà negociar amb el tio quina indemnització em paga. Espero que ens posem d'acord. Em sap greu perquè me la deu robat un llestet i el pobre employment m'ho haurà de pagar de la seva butxaca i segur que cobra quatre duros i treballa mil hores. En fi....

New York New York!



P.D. Almenys he vist una meravellosa posta de sol davant del Hudson River al West Village....i això no es pot dir cada dia i qui no es conforma és perquè no vol, oi?


2 comentaris:

Unknown ha dit...

Nurieta... home, si que és una bona feina que t'hagin perdut la roba, però nena, jo sempre sóc de les que dic que a n'aquesta vida les coses passen per alguna cosa, qui sap, igual el fet d'haver-te de comprar roba et porta a perdre't per alguns carrers, algunes tendes i descobrir nous llocs, nous paissatges... en fi... i si no es un pretexte genial per renovar vestuari!!
Jo com pots veure, i donat que aquesta setmana he treballat tots els dies, no em perdo el teu dia a dia; m'encanta llegir tot el que expliques i sobretot m'encanta descobrir que m'he deixat cantitat de coses per veure i per fer, amb la qual cosa... haig de tornar aviat a New York!!!
En fi, em segueixes fent enveja, enveja sana, però enveja!!! ;)
Fins aviat!! I com diuen molt els new yorkers... enjoy it!!!!

caram ha dit...

Doncs a veure aquest post sobre el pressumpte pispa de roba femenina. Potser és un rater. Potser és un pervertit. Potser és un fan teu. O potser totes coses alhora. A veure, a veure... Una abraçada. Salut desde el mediterràni.