dimecres, 20 d’agost del 2008

Top of the rock

Ahir finalment vaig aprofitar el bon temps per anar al Top of the rock, el mirador de l'edifici de Rockefeller Center que té 69 pisos. A l'ascensor se'm van tapar les orelles! Vaig preferir anar-hi de nit tot i que ha de ser bonic veure-ho també de dia. La gràcia del Top of the rock és que les vistes són espectaculars, t'estalvies les cues d'una hora per pujar a l'Empire State i el millor de tot: des del Top of the rock es veu l'Empire! Es clar que l'Empire té 102 plantes i, per tant, han de ser magnífiques les vistes. Per cert ara que ja fa dies que els meus recorreguts disten de la ruta turística habitual, ahir em va tornar a xocar trobar-me taaants catalans per metre quadrat. Crisi? Quina crisi?

Per cert parlant d'edificis famosos. Ahir vaig descobrir un mini Flatiron Building. Està a West Village en una illeta fabulosa on també hi ha el famosíssim Restaurant Pastís. Recomano molt passejar per aquell trosset de Nova York. El mini flatiron, sembla fet expressament, també té una illeta davant per fer-hi fotos. Mirant-lo des de Chelesa a la seva dreta hi ha una terrassa ben bonica. El carrer amb llambordes et condueix també a la dreta cap a les naus industrials on hi ha les botigues Scoop o Stella Mc Cartney ( quins vestits! ) i a l'esquerra hi ha la part més salvatge del West Village. Si aixeques la vista aquest cop en comptes de grans construccions trobaràs terrasses i àtics plens de gent amb camises i vestits blancs. És el West Village, off course!