dimecres, 6 d’agost del 2008

Nails !!!


Quan arribes a NY el primer que veus no són Starbucks. Que també. No són CVS Pharmacy. Que també. No són Delis i Grocerys. Que també. Veus per tot arreu una sola paraula: NAILS! Miris on miris al barri que siguis veus: NAILS NAILS NAILS NAILS! Al cap de pocs minuts ja t'estàs fent mil i una preguntes: nails d'ungles? Vol dir manicures i pedicures? Però tantes?? No pot ser! I és ! A Nova York no trobaràs cap dona sense una manicura i pedicura perfectes! I no m'estranya. Per només 22 dòlars et fan mans i peus i te les pinten! I avui ja no m'he pogut resistir més i els meus peus esgotats de tants dies de marató per la ciutat ho han agrait profundament! La dona m'ha fet uns massatges que segurament de terapèutics en tenien poc i pel que sé de reflexoterapia....però tant és! Necessitava que algú em "masegués" els peus i oh! quina delícia! Ha acabat donant-me cops amb el puny. Ara! la millor pedicura i més precisa i més barata que m'han fet! Visca les NAILS. Avui ha estat un dia de shopping a NY.....I per si mai hi aneu o hi torneu, des del meu punt de vista, la Fifth Ave no té cap mena de gràcia. Als que us agradi no hi podreu comprar ( potser sóc innocent però crec que cap dels que llegiu aquest blog pot "derrochar" a Prada ) i a molts altres no us agradarà segur perquè és quicu i taann avorrida la roba! Heu d'anar apunteu bé a Ninth St. a l'East Village!Entre els carrers 7,8 i 9 del Lower hi ha les millors dissenyadores emergents de la ciutat! No és barat però amb el canvi de moneda és una punyetera bogeria! No em voldria deixar el Soho però això en el cas que volgueu arrassar al Zara d'aquí que es diu Urban Outfitters, voleu anar a l'Apple Store, Ana Sui ( increïble botique) o fins i tot Mango, H&M, Marc Jacobs, Kenneth Cole..... Però per peces úniques, originals i trencadores de debò: Lower East Side. Nova York és un forat sense fons. Gastes per tot aquí....massa temptacions, massa ben presentat, massa gust, massa estil pel carrer, toooo much!